Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Misja i wizja

Misja przedszkola. Przedszkole jest placówką:

  • otwartą i przyjazną dla dzieci i ich rodziców,
  • odzwierciedlającą w swojej ofercie terapeutyczno-edukacyjnej najnowsze metody pracy, oczekiwania rodziców i środowiska lokalnego,
  • współpracującą z rodzicami dzieci pełniąc rolę wspierającą i doradczą oraz integrującą działania wychowawcze,
  • promującą wychowanie przedszkolne w środowisku lokalnym,
  • nastawioną na rozwój zawodowy i osobowościowy każdego nauczyciela, który jest w pełni odpowiedzialny za pracę z wychowankami,
  • w której autorskie programy edukacyjno-terapeutyczne ukierunkowane są na dziecko, jego potrzeby i możliwości umożliwiają mu wszechstronny rozwój,
  • stwarzającą warunki wychowawcze i edukacyjne zapewniające wspomaganie oraz ukierunkowanie rozwoju dzieci zgodnie z ich wrodzonym potencjałem i możliwościami rozwojowymi.
  • skutecznie przygotowującą dzieci do podjęcia nauki na dalszych etapach edukacyjnych,
  • nowoczesną z kolorowymi salami, zadbanym ogrodem i nowoczesnymi pomocami dydaktycznymi,
  • dla której troska o dzieci, zapewnienie im opieki, bezpieczeństwa psychicznego i fizycznego jest priorytetem,
  • przestrzegającą zasad wynikających z Konwencji Praw Dziecka oraz powszechnie obowiązujących norm społecznych i moralnych.

Wizja przedszkola. Przedszkole ma być placówką:

profesjonalną:

  • wyposaża dzieci w wiedzę, umiejętności i sprawności pozwalające im sprostać codziennym sytuacjom i wymaganiom stawianym w szkole i sytuacjach życia codziennego, adekwatnie do ich potrzeb i możliwości psychofizycznych,
  • kształtuje młodego człowieka otwartego na kontakty z innymi ludźmi,
  • stwarza warunki sprzyjające wspólnej zabawie i nauce dzieciom o zróżnicowanych możliwościach fizycznych i intelektualnych,
  • respektuje prawo rodzica do zabierania głosu w sprawach dotyczących jego dziecka i pracy przedszkola,
bezpieczną:
  • zapewnia dzieciom możliwość wspólnej zabawy i nauki w warunkach bezpiecznych i dostosowanych do potrzeb rozwojowych,
  • dba o poczucie bezpieczeństwa fizycznego i psychicznego,
  • wspomaga rozwój dzieci z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji i predyspozycji,
  • relacje miedzy wszystkimi członkami społeczności przedszkolnej oparte są na wzajemnym szacunku i zaufaniu,
posiadającą tożsamość:
  • odwołuje się do tradycji oraz dziedzictwa kulturowego i narodowego,
  • kształtuje u dzieci poczucie przynależności społecznej: do rodziny, grupy rówieśniczej i wspólnoty narodowej,
  • rozwija umiejętności społeczne dzieci w oparciu o wartości etyczne,
  • buduje system wartości, by dzieci orientowały się w tym, co dobre, a co złe,
  • promuje postawę akceptacji własnej niepełnosprawności, odmienności językowej i kulturowej,
respektującą zasadę zrównoważonego rozwoju:
  • ma na celu harmonijny rozwój dziecka w zgodzie z otaczającym środowiskiem.